Pitch Training Program

În cadrul acestui training vei învăța cum să îți vinzi ideea și compania în cadrul evenimentelor de tip pitch demo și evenimentelor de networking în fața investitorilor și a juriilor într-un mod impresionant.

Pentru cine
Pentru cine
Fondatori

Cui se adresează acest training?

Fondatori de start-up-uri care vor să ridice finanțare;
Echipe de start-up-uri care vor să-și facă soluția cunoscută către clienți;
Antreprenori în orice domeniu;
Echipe care au o idee pe care doresc să o valorifice;
Corporații inovative;
Freelanceri;
Celor care vor să învețe să își susțină corect o idee.
De ce
De ce
Pitching

Ce vei învăța în acest training:

Cum să construiești un pitch (structură, design, cuvinte cheie);
Cine este publicul tău, ce vor să audă și ce trebuie să le spui?;
Instrumente practice care te vor ajuta să clarifici întrebări precum:
Ce conținut va atrage atenția? Pot termina de susținut în timp util un pitch? Îi pot determina pe investitori să acționeze? Pot face ca pitch-ul meu să iasă din anonimat?;
Cum să vinzi ideea ta de afaceri, investitorilor sau după caz clienților;
Cum să spui povestea business-ului tău;
Cum să construiești o prezentare care să atragă atenția;
Noțiuni de limbajul corpului, mimică și gestică care te vor ajuta în susținerea unui pitch.
Structura
Structura
Pitching

Training-ul conține următoarele subiecte:

Întreruperea Pattern-ului
Cum să scoți în evidență ideea ta / start-up-ul tău difert față de cum ai facut-o până acum?
Conținutul Prezentării
Care sunt punctele care trebuie atinse în cadrul prezentării?
Structura Pitch-ului
Cum să construiesc un pitch grozav care să atragă? Care sunt punctele cheie?
Inspirație
Cum pot face oamenii entuziasmați de ideea ta? Cum poți să devii mai carismatic?
Pitch Design
Ce culori folosesc? Cum ale imagini relevante? Ce font-uri folosesc?
Tehnici de Comunicare
Cum trebuie să comunici pentru a obține ce atențiua ascultătorului?
Simplitatea
Cum ating punctele importante și folosesc timpul pe care îl am la dispoziție în favoarea mea?
Public Speaking
Cum acționează vocea asupra publicului? Gestica și expresia ta facială. Cum îți gestionez emoțiile.
Scopurile Prezentării
Ce urmărești să obți cu prezentarea ta? Cui te adresezi? Care este grupul tău țintă?
Limitarea Credințelor
Ce anume te reține și cum poți trece dincolo de temerile pe care le ai în susținerea unei idei?
Storytelling
Cum pot să creezi suspans și să inspiri audiența?
Frica de Scenă
Cum pot să depășești frica de scenă? Cum te poți relaxa și simți bine în timp ce faci o prezentare?
Dicție
Care este tonul vocii recomandat să fie folosit în cadrul prezentării?
Feedback și întrebări
Cum ceri feedback? Cum reacționezi la feedback sau la întrebările care îți sunt adresate?
Abilități de Vânzare (Basic)
Care sunt nevoile clienților tăi? Ce își doresc? Care este propoziția unică de vânzări?
Exercitii
Exercitii
Practică

Abordarea practică a training-ului

Exerciții: Exerciții realizate într-un mediu experimental;
Înregistrare video: Te vom filma susținând pitch-ul astfel încât să observăm împreună aspectele de îmbunătățit dar și puncte forte în susținerea prezentării;
Joc-uri de rol;
Studii de caz;
Simulări.
Cand
Cand
Cu cine

Număr de participanți

Open cu noțiuni generale (5-10 participanți-startups)
Personalizat (echipa unui start-up, 2 - 5 participanți)
Individual 1:1
Studii de caz;
Simulări.
Cât timp

Durata

8 - 16 săptămâni* (2 - 4 ore / săptămână)
*Durata training-urilor depinde de modul în care adaptezi pitch-ul în urma feedback-ului primit în cadrul sesiunilor.